Alla inlägg under oktober 2008

Av Sofia - 31 oktober 2008 14:05

Här har vi en somrig bild på Johanna.


Av Sofia - 31 oktober 2008 13:55

Här har vi Sandra...


Av Sofia - 31 oktober 2008 12:53

Idag är dagen då Sandra ska flytta till sin nya och säkert finfina lägenhet. Jag har fått äran att hjälpa till=) Nu väntar vi bara på att de gamla ägarna till lägenheten ska flytta ut, så vi kan börja. Jag har varit taggad i evigheter..

Av Sofia - 30 oktober 2008 15:18

Idag är en sån dag då man bara vill sitta inne å kolla på film.. fast att regnet inte e något vidare har jag varit ute och gått.

Hoppas vädret blir bättre imon, när jag ska hjälpa Sandra att flytta in i sin lägenhet. Lika bra att hjälpa henne till rätta så vi snart kan ha lite inflyttningsfest=)

Av Sofia - 29 oktober 2008 12:22

Dagen idag började med att väckarklockan ringde klockan nio... jag tänkte va sjutton ringer den för när jag inte ska till skolan. Hmm, Ja just det aestämde ju med Sandra igår att vi skulle ta en fika nu på förmiddagen. Sagt å gjort. Vi begav oss iväg till stan å tog en fika. Alltid lika trevligt=) Sedan begav det sig hemåt igen. Tänkte jag skulle plugga lite grammatik, men det känns rätt tungt när andra på skolan är lediga denna veckan. men men så är livet..Nej jag tror jag hoppar pluggandet idag. Ska höra om Johanna fortfarande är arbetslös efter sitt besök på arbetsförmedlingen=)

Av Sofia - 28 oktober 2008 15:23


Dagen idag är den drygaste dagen på länge.. Jag är ledig men har inget vettigt att göra. Sandra är i skolan, duktigt av dej=) Johanna kom på att hon ska till arbetsförmedlingen imon, måste hinna söka nåt jobb innan,knaso. Bättre sent än aldrig=)

Nej nu ska jag dra iväg å hälsa på min brorsdotter Alice, hon lyser nog upp min dag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards