Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

Nu är jag tillbaka!!

Av Sofia - 21 juli 2010 14:55

Nu får det bli skärpning med bloggandet här. Tänkte först lägga ner bloggen för att jag inte känner för att dela med mej av allt till en del. Men jag har bestämt mej för att vara kvar ett tag till.


Just för tillfället bloggar jag nog mest för att jag ligger inne med hög feber. Inte speciellt härligt mitt i sommaren. Men men det finns andra som har det värre.

Men det värsta av allt med febern är att festivalen smygstartar idag:(


Sen senast jag skrev här har det hänt en massa. Men allt vill och orkar jag inte skriva här. Några grejer kan jag väl dela med dej av.


Jag, Jaddi och gänget var på Tosselilla en dag och lekte. Jag blev som barn på nytt eller har jag någonsin blivit vuxen? Det är frågan det.


Jag och den bästaste Jaddi har blivit VI igen. Som jag har saknat detta!


Jag har haft en mysig eftermiddag med Jessy, Josse och Emilia. Detta måste göras oftare!!


Folk runt omkring mej börjar åldras. Theres 25-årsdag firade vi förra helgen. En riktigt trevligt kväll med god mat och dricka. Och framförallt med Tjejerna från förr:) Nu låter det som vi är stengamla. Haha.


Karlsson har fått ännu ett tillskott. En liten Axel blev det denna gången, och Sixten är nu en stolt storebror.

Släktens andra tillskott döptes i lördags till Ella.


I lördags var det jag och två favoriter. Vi drack öl som det kallas. ( Jag och Jaddi drack drinkar och cider) Sen blev det utgång och sent landade jag i bingen. Frågan är var Jaddi tog vägen?;)


Det var allt som jag orkar skriva nu. Får bli en stund på soffan om jag ska orka med kvällen.












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 1 september 2010 09:50

Nu är det jäkla hög tid att jag skriver nåt här igen. Har nästan glömt bort att jag har en blogg.   Dagarna bara går.   Igår hämtade jag pluttisen på dagis och sen blev det raka vägen hem och kolla på bamse. Jag pratade med henne när hon låg ...

Av Sofia - 18 augusti 2010 14:30


Nu kan det va hög tid att slänga in ett inlägg igen. Inte för att jag har tid men ändå.   Igår hade jag besök av mina tjejer Jessy, Josse och Emilia. Mysigt som alltid när vi träffas. Tänka sig om några månader är det två barn med på våra kaffere...

Av Sofia - 4 juni 2010 19:23

Idag är det en mer eller mindre genomstekt Sofia som skriver. Har varit på stranden hela dagen, och gissa om jag har fått lida av det hela eftermiddagen. Kräfta är nya färgen=)   Idag är dagen då min Jaddi kommer hem igen. Trots att hon bara vari...

Av Sofia - 26 maj 2010 09:43

Nu är jag på banan igen och bloggtorkan är över för denna gången.   Sen sist jag skrev har ju hunnit med en hel del.   Det finaste bröllopet någonsin är överstökat. Kan hända att jag slänger in bild nån dag:)   Fasters finaste Alice och j...

Av Sofia - 7 maj 2010 16:19

Nu är äntligen min dator hemma igen, efter tre veckor iväg på lagning.   Sen sist har jag hunnit gör en del. Är kattvakter till mosters sex katter. Så jag har att göra om dagarna.   Har hunnit med att hälsa på kusin och deras bebis Ella. Så g...

Ovido - Quiz & Flashcards