Direktlänk till inlägg 25 april 2010

En snabbvisit

Av Sofia - 25 april 2010 12:43

  

Släkten nya tillskott flickan Gloria/Karlsson. Grattis kusin Sven och Patricia till er lilla tjej.


Nu är det ett tag sedan jag skrev något här. Är fortfarande utan dator och lever därför i min egen lilla värld.


Det här inte hänt så värst mycket sen sist. En möhippemiddag är avklarad och kläder till kommande bröllop om tre veckor är fixat för min del.


Jag har även blivit klar att bjuda in Jessy, Theres, Josse och Emilia på lite kalas för ett fira min 25-årsdag. Lite sent men ändå:)

Fick även se Josses hus. Kanonfint.


I fredags var det Jaddi och jag i Gränum. Vilket ställe säger jag bara:) <3


Igår var vi ute på brorsans jobb i stilleryd och kollade läget. Det bästa av allt var självklar Alice. Träffade en hel del gamla godingar.


Senare begav jag mej mot Jaddis för grillning och bastning med gänget. Landade trött som en gnu i min binge inatt.


Det var allt sen sist. Återkommer en annan dag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 1 september 2010 09:50

Nu är det jäkla hög tid att jag skriver nåt här igen. Har nästan glömt bort att jag har en blogg.   Dagarna bara går.   Igår hämtade jag pluttisen på dagis och sen blev det raka vägen hem och kolla på bamse. Jag pratade med henne när hon låg ...

Av Sofia - 18 augusti 2010 14:30


Nu kan det va hög tid att slänga in ett inlägg igen. Inte för att jag har tid men ändå.   Igår hade jag besök av mina tjejer Jessy, Josse och Emilia. Mysigt som alltid när vi träffas. Tänka sig om några månader är det två barn med på våra kaffere...

Av Sofia - 21 juli 2010 14:55

Nu får det bli skärpning med bloggandet här. Tänkte först lägga ner bloggen för att jag inte känner för att dela med mej av allt till en del. Men jag har bestämt mej för att vara kvar ett tag till.   Just för tillfället bloggar jag nog mest för a...

Av Sofia - 4 juni 2010 19:23

Idag är det en mer eller mindre genomstekt Sofia som skriver. Har varit på stranden hela dagen, och gissa om jag har fått lida av det hela eftermiddagen. Kräfta är nya färgen=)   Idag är dagen då min Jaddi kommer hem igen. Trots att hon bara vari...

Av Sofia - 26 maj 2010 09:43

Nu är jag på banan igen och bloggtorkan är över för denna gången.   Sen sist jag skrev har ju hunnit med en hel del.   Det finaste bröllopet någonsin är överstökat. Kan hända att jag slänger in bild nån dag:)   Fasters finaste Alice och j...

Ovido - Quiz & Flashcards