Alla inlägg under juni 2009

Av Sofia - 30 juni 2009 13:49

Hittade tre par skor hemma hos mamma och pappa som jag har glömt här och ska kolla hur många par som står hos Sandra. Jag behöver alltså inte gå barfota framöver. Det känns skönt i alla fall.


Nu väntar jag på att klockan ska bli halv fyra så man kan börja göra sig klar för kalas. Sedan bär det av mot näsviken där Emi ska fira sin födelsedag.


Tror jag ska gå ut i trädgården å sätta mej en stund.

Av Sofia - 30 juni 2009 10:05

Sitter just å funderar på vad alla mina skor har tagit vägen. Skohyllan brukar vara överfull å nu är det bara fyra par kvar som står där. Har jag glömt mina skor någonstans eller har dom gått sönder så jag har slängt dom? Saknar fyra-fem par. Försvinner fler par får jag snart gå barfota.

Samtidigt är det ju det att det finns ingen annan som kan ha mina skor, så jag vet inte vem jag ska skylla på. Detta måste undersökas under dagen.


Idag hoppas jag att vädret håller i sig så att vi får sol. Idag är dagen då Emi ska fira sin 1-årsdag. Ska bli så kul att få träffa alla igen.


Nu ska jag göra mej redo för en runda hem till mamma och pappa. Ingen som är förvånad??:)

Sol

Av Sofia - 29 juni 2009 10:43

Funderar skarpt på att ge mej ut i solen idag också. Har lite att stå i några dagar framöver, så då hinner jag inte.

Får väl åka hem till mamma och pappa en runda å sola där innan pappa ska till jobbet ikväll. Sedan ska jag , mamma, mormor och farmor ut på picknick.


Imorgon ska lilla Emi fira sin 1-årsdag. Perfekt nu när vädret är på topp, med tanke på att vi ska fira henne ute.


Nej minsann nu ska jag inte sitta här längre.

Av Sofia - 28 juni 2009 18:54

Efter en hel dag ute i solen känner jag mej alldeles genomstekt. Men gud va skönt det är med detta fina vädret. Hoppas nu bara att det håller i sig.


Nu är jag hemma en runda innan Sandra och jag ska ut på vår obligatoriska kvällspromenix. Men det får dröja att par timmar till. Förhoppningsvis är det inte lika varmt då.

Av Sofia - 27 juni 2009 13:51

Nu är jag hemma hos mamma och pappa en runda. Väntar på farmor och mormor, sedan blir det grillning.

Jag tänkte bara stanna här ett par timmar till innan det är dags för nästa äventyr. Ska hem till Sandra och göra mej iordning, sedan blir det party och utgång.

Av Sofia - 26 juni 2009 23:29

Det var knappt att Sandra klarade uppdraget idag. Kan liksom inte hjälpa att hon inte är sig lik på körkortet som nu för tiden. Så är livet. Tur hon har förbättras till det bättre.


Nu sitter jag här å dränker mina sorger, om jag nu har några. Just nu känns allt jävligt. Först blir det utgång sedan min älskade binge.

Av Sofia - 26 juni 2009 10:02

Idag säger vi grattis till Emilia som fyller 1år=)


Idag ska jag och mamma på spa igen. Jag är inte lika kritisk denna gången, utan ha sett fram emot det. Kvart i ett ska vi va där. Sedan ska jag hem och plocka ihop mina saker för kvällen, innan Sandra slutar.

Sandra har fått några uppdrag av mej som hon ska fixa under dagen. Hon är stor nog nu för att klara dom=)

Av Sofia - 25 juni 2009 10:08

Jag har precis vaknat. Måste va dom där kvällspromenixerna med Sandra vid tio som tar knäcken på mej eller kanske värmen, vem vet.


Idag ska mamma och pappa hämta mej om en timme. Sedan ska vi till stan en runda, innan det blir hämtning på dagis. Jag var så sugen på Alice idag så jag frågade Ida om jag får låna hennue några timmar. Självklart fick jag det=)


Nu måste jag göra mej iordning om jag ska hinna.

Ovido - Quiz & Flashcards