Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 18 augusti 2010 14:30

Nu kan det va hög tid att slänga in ett inlägg igen. Inte för att jag har tid men ändå.


Igår hade jag besök av mina tjejer Jessy, Josse och Emilia. Mysigt som alltid när vi träffas. Tänka sig om några månader är det två barn med på våra kafferep:)


Sitter just nu hemma hos mamma och pappa. Har tömt ut en del gammalt skit som man har samlat på sig under åren. Inte länge sedan jag rensade, men ändå kommer det fram skräp hela tiden. Datarummet ska tömmas för det ska läggas nytt golv där.


I natt händer det grejer. Mer än så kan jag inte säga. Jaddi och jag har grejer på gång=) Fan va kul det är att jävlas.


Förövrigt är jag halvt uppäten av alla satans mygg som var på kräftskivan i lördags. Har kliat så hela kroppen är full av blåmärken.


En Jaddi borde alla ha   



  

På fredagarna är det du och jag stumpan!





Ovido - Quiz & Flashcards