Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 26 maj 2010 09:43

Nu är jag på banan igen och bloggtorkan är över för denna gången.


Sen sist jag skrev har ju hunnit med en hel del.


Det finaste bröllopet någonsin är överstökat. Kan hända att jag slänger in bild nån dag:)


Fasters finaste Alice och jag har lekt och mys en massa   


Jaddi och jag var på holje i lördags. Var där bara en halvtimme eller nåt, men fick uppleva mycket på den stunden;)


Detta inlägget kunde ni säkert vara utan, men ett livstecken vet jag att vissa vill ha ibland.

Av Sofia - 7 maj 2010 16:19

Nu är äntligen min dator hemma igen, efter tre veckor iväg på lagning.


Sen sist har jag hunnit gör en del. Är kattvakter till mosters sex katter. Så jag har att göra om dagarna.


Har hunnit med att hälsa på kusin och deras bebis Ella. Så gosig så.


har även haft besök av våra fin fina grannar, emmelie, jessika och lilla Ella.


Jag har varit på loppis. Fy satan så mycket skit på en gång:)


Ikväll bär det av på fest i skogarna. Närmare bestämt till Urshult av alla ställen här på jorden.


Nej nu är det dags att fixa till sig inför kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards