Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Sofia - 19 januari 2009 13:29

Igår skickade jag, Johanna och Dessan iväg Jens med tåget. Sedan bar det av mot Danneponken. Där hans pappa höll på att städa och fixa. Fattar inte varför föräldrar skämmer bort sina små pojkar. Jag skulle inte vilja ha någon karl som inte kan någonting.


Sedan pratade Johanna och jag gamla minnen från fester. Ibland kan man undrar hur det står till.


På östersjö förra året söp vi oss fulla medan Danne och gänget var iväg å åt. Vi satt på balkongen och sjön när festivalståget gick förbi. Folk var mer intresserade av oss än tåget.

Sedan ramlade jag på Johanna och vi landade på balkonggolvet. Dagen efter vaknade vi med en hel del blåmärken.


Juldagarna brukar inte heller bli så normala.. Ett år ramlade jag i Dannes badkar med kläderna på. Sedan hamnade vi på companiet där jag satte mej i Nisses knä. Han trodde fan jag hade pissat ner mej. Efter detta fallet i badkaret gungar fortfarande Dannes badkar när han badar.


Sedan pratade vi om dom sjukt roliga festerna i Sofia W lägenhet. En hel del gick sönder, en del blev uppeldat och annat blev utspillt. En helt galen sommar helt enkelt.


Vi får snart göra lite roliga fester igen mina vänner!



Ovido - Quiz & Flashcards