Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sofia - 12 november 2009 10:43

Herregud det är redan en vecka sen jag skrev nåt här sist. Vet inte om jag ska kalla det bloggtorka eller att jag är orkeslös. Jag prioriterar inte bloggen just nu, som ni  säkert märker. Sen sist jag skrev har jag haft finbesök avJessy, Josse och lilla Emilia. Alltid lika trevligt att träffas, och Emilia är bara för go den ungen.


I Fredags var jag och Jollis på Ladies night i karlskrona. Vi hade en supertrvlig kväll, bara hon och jag. Inte mycket att vila ögonen på men bra ändå:)


I lördags var det förfest hos Johan och vidare till Danne. Sedan när jag trodde jag skulle hem, hamnade jag i Ronneby på natti. Ingen höjdare där inte. Sen var det vidare, inte hem, men i stan iallafall. Så nu kan vissa va ett avslutat kapitel. men det återstår att se:)


Sedan har dagarna rullat på som vanligt. Igår hade jag besök här hemma. Mycket trevligt:)

Idag kommer mamma en runda. Ska planera ullared, dit vi ska på tisdag:)


Sist av allt vill jag bara säg GRATTIS TILL JESSICA SOM FYLLER 24 ÅR IDAG. GRATTIS GRATTIS GUMMAN!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards