Alla inlägg den 20 september 2009

Av Sofia - 20 september 2009 14:05

......har gått så snabbt. Fredagen spenderade jag ihop med Sandra. Vi var på Börjes, av alla ställe här på jorden:) Vi stannade där i två timmar innan vi ville hem till det normala igen. Fy fanken vílket ställe.


Sedan gjorde vi oss redo för kvällen, som skulle tillbringas hemma hos Sandra. Förfest med ett gäng kompisar sedan utgång. Blev riktigt lyckat tycker jag. En del var mer på än andra, nämner inga namn:)


Igår var det tänkt att jag skulle ha en lugn och skön hemmakväll med mormor. Men planerna ändrades i sista stund. Blev att jag följde med Lizette och hennes pojkvän på fest istället. Även Johanna kom dit, men självklart senare som vanligt. Sedan skulle det bli utgång, men vissa (Johanna) segade ur, och då gjorde jag också det. Vilket jag är tacksam för idag. Gud va skönt det va att vakna utvilad och inte det minsta bakis. Händer ju inte så ofta att jag vaknar hemma på söndagsmorgonen. Men vissa var ju iväg i helgen.


Nu är jag hemma hos mamma och pappa en runda. Tanken var att jag skulle hjälpa dom i trädgården. Dom håller på att göra nya rabatter. Men jag sitter hellre vid datorn. Det är ju helt hopplöst att göra nåt med karlar i närheten. Det är nog lika bra att dom får fixa det utan mej.



Ovido - Quiz & Flashcards