Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Sofia - 17 januari 2010 16:14

Igår var det fest igen. Kvällen började hos Sandra,  där jag passade på att tvätta håret med nån oljig duschcreme.Inte så smart kanske, men jag tog första bästa. Idag är håret som en kvast.


Sedan drog vi vidare till en fest där vi fick komma en liten stund. Efter en halvtimme åkte jag och Sandra ut. Bara för att vi var på festen för att det var en fest och inte för att personen som bodde där fyllde år. Jag blev riktigt jävla förbannad, fanns nog många fler än vi där som inte var där för hennes skull.


Nu är det konstaterat: En jag trodde var min vän är just nu för mej ett STORT jävla hatobjekt. Och så kommer de förbli.Grrr


Efter att ha blivit utslängda drog vi vidare till en annan liten förfest. Där var det betydligt mycket trevligare. Satt där och drack en del och sedan drog vi vidare till compa. Där vi hittade både den ena och den andra. Sällskapet denna kvällen var helt klart det bästa:)


Efter compa gjorde jag ett litet hembesök. Landade i min binge vääldigt sent i natt. Men det var helt klart värt det.

Ovido - Quiz & Flashcards