Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 1 september 2010 09:50

Nu är det jäkla hög tid att jag skriver nåt här igen. Har nästan glömt bort att jag har en blogg.


Dagarna bara går.


Igår hämtade jag pluttisen på dagis och sen blev det raka vägen hem och kolla på bamse. Jag pratade med henne när hon låg i farfars säng och kollade och fick bara till svar: det räcker nu fiia. haha


Vi har hunnit med ett besök av Emmelie, Jessika och lilla Ella. Fika och mycket snack. Ella har blivit så stor och duktig sen vi såg henne sist.


Jaddi, jag och grabbarna har bestämt oss för en tripp till Ullared på torsdag nästa vecka. Jag som är helt emot att ta karlar med sig dit. Vi får väl se om det är första och sista gången dom följer med oss dit=)


På lördag är det jag och jaddi. Om hon nu orkar pallra sig hem från Gränum;) Haha!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards