Direktlänk till inlägg 9 september 2009

090909

Av Sofia - 9 september 2009 10:26

Dagen började alldeles förtidigt för min smak idag. Pappa hämtade mej strax efter åtta, för att sedan ner till CG och handla. Vi skulle handla hem till mamma för hon ligger fortfarande sjuk och vi skulle även handla till farmor som har skadat knät. Ja säger bara det... Vilken tur att dom har mej, och att jag är ledig.


Nu sitter jag hemma hos mamma och dom. Idag är ju dagen då min dator ska komma tillbaka. Hoppas nu bara att den kommer idag, och att det är windows XP på svenska som ligger i den denna gången. Tyska är ju som sagt inte min starka sida.

Min dator är bara tre månader gammal och har redan varit ute på en hel del äventyr. Inte första gången den är i Tyskland.


I eftermiddag är det Jollan och jag. Har ju inte träffat henne sen i lördags. Ja ni läste rätt:) Det verker somdetblir en runda med kartan till Mörrum. Det är dags för Mörrumsskogarna att få sig ett besök. Åh vad jag har saknat min Jollan. Men innan det är Jollan och jag kommer min söta Alice hit. Så det blir även lite lek idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 1 september 2010 09:50

Nu är det jäkla hög tid att jag skriver nåt här igen. Har nästan glömt bort att jag har en blogg.   Dagarna bara går.   Igår hämtade jag pluttisen på dagis och sen blev det raka vägen hem och kolla på bamse. Jag pratade med henne när hon låg ...

Av Sofia - 18 augusti 2010 14:30


Nu kan det va hög tid att slänga in ett inlägg igen. Inte för att jag har tid men ändå.   Igår hade jag besök av mina tjejer Jessy, Josse och Emilia. Mysigt som alltid när vi träffas. Tänka sig om några månader är det två barn med på våra kaffere...

Av Sofia - 21 juli 2010 14:55

Nu får det bli skärpning med bloggandet här. Tänkte först lägga ner bloggen för att jag inte känner för att dela med mej av allt till en del. Men jag har bestämt mej för att vara kvar ett tag till.   Just för tillfället bloggar jag nog mest för a...

Av Sofia - 4 juni 2010 19:23

Idag är det en mer eller mindre genomstekt Sofia som skriver. Har varit på stranden hela dagen, och gissa om jag har fått lida av det hela eftermiddagen. Kräfta är nya färgen=)   Idag är dagen då min Jaddi kommer hem igen. Trots att hon bara vari...

Av Sofia - 26 maj 2010 09:43

Nu är jag på banan igen och bloggtorkan är över för denna gången.   Sen sist jag skrev har ju hunnit med en hel del.   Det finaste bröllopet någonsin är överstökat. Kan hända att jag slänger in bild nån dag:)   Fasters finaste Alice och j...

Ovido - Quiz & Flashcards