Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Sofia - 8 mars 2009 17:35

OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 17.35

2. Namn? Sofia

3. Vart bor du? Karlshamn

4. Hur många barn vill du ha? Just nu inga, men någon gång vill jag ha ett gäng.

5. Vill du gifta dig? Ja kanske det

6. Har du ätit sushi? Nej fy fan

7. Favoritglass? Päron

8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga9. Humör? humöret är på topp!

FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej inte jag men vissa andra=)

2. Har du en hund? Nej jag är livrädd för hundar

3. Sover du helst själv eller med någon? Jag föredrar snarkfria nätter

4. Tror du på spöken? Gud nej


SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre?  Räcker som det är

2. Skulle du vilja väga mer? Nej helst inte

3. Skulle du vilja ha sex nu? Nej jag ska är nunna


KAN

1. Kan du röra på öronen? Nej

2. Kan du slicka dig på näsan? Nej

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Nej

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jajamen

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej det är omöjligt

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Det återstå att se på lördag

7. Kan dina vänner lita på dig? Javisst

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej aldrig någonsin. Skulle jag haft ett extra hål i navlen så hade jag säkert fötts med det.

9. Kan du suga? Suga vadå?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja,jag har kommit på att det är rätt bra att slita lite på sina saker man redan har.


HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det tror jag alla har.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja

4. Har du någonsin haft sex med någon? Jag är som sagt nunna.

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ha dom säkert.

6. Har du varit full den här månaden? Ja fy fan.

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja, om inte annat så börjar jag göra det nu.

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jajamen

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nunna va det.

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Förhållande vill jag inte kalla det, men umgåtts=)

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex?  Hur ska jag veta det. Det finns ju grannar.

13.Har du haft sex med mer än tre personer? Hallå jag är inte femton.

14.Har du ljugit på någon fråga än då? Japp!

Av Sofia - 8 mars 2009 17:19

Fan va trött jag är på pensionärer för tillfället. Så jävla mycket sladder om allt och alla. Hur orkar dom??

Av Sofia - 8 mars 2009 13:11

Igår hände det inte så mycket. Var hos Sandra igår kväll. Vi kollade lite på melodifestivalen och hade trevligt. Vilken dynga. Vi pratade om resan oxå. Är så mycket kvar att fixa och endast tio dagar till vi reser. Imorgon ska Sandra få träffar karlar i uniformer, jag vet att hon gillar det. Vi ska nämligen till brandsta och kopiera pass, biljetter och leg om dom skulle komma bort på resan. Sedan blir det att börja tänka ut vad vi ska ha med oss. Senare i veckan blir det kamerajakt. Det är mycket som ska fotas.


Idag är jag hemma hos mamma och pappa en runda. Dom har bjudit in mej, mormor och farmor på middag. Tanken är att vi ska fira Nalles födelsedag. Hon fyller 13 år imorgon den lilla räkan. Vet inte om det är normalt att ha kalas för en katt, men det har vi hemma hos oss.

Ovido - Quiz & Flashcards