Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Sofia - 16 augusti 2009 20:27

Jaha hur ska man då sammanfatta denna helgen? Fredagen började bra med en lugn hemmakväll. Skulle ju upp tidigt å passa Alice, medan Ida skulle träna. Alice och jag tog en tidig morgonpromenad till stan. Där träffade vi farmor/gamlafarmor. Det blev glass på torget innan vi var tvugna att gå hem och byta kläder på lillan. Herre gud va hon såg ut efter glassätandet:)

Igår kväll blev det fest. Johanna var seg som vanligt. Så därför kom vi inte igång så tidigt som man borde. Det blev till att dricka snabbt. Vilket resulterade i att jag spydde ett antal gånger. Detta är ingen ovanligt när det gäller mej och alkohol, tror inte vi riktigt går ihop.

Det blev en sen utgång på Harrys, innan jag drog vidare... Jag kan ju bara säga så här mycket. Jag kom hem från efteresten vid fem i eftermiddag. Så efterfesten var helt klart en riktigt höjdare.

Har varit riktigt bakis idag, jag hade inte trott annat efter gårdagen. Nu väntar jag på att Sandra ska hämta mej, sedan blir det kvällspromenad. Hon ska få sig en uppdatering från igår. Hon missade ju hela spektaklet.

Ovido - Quiz & Flashcards