Alla inlägg den 11 april 2010

Av Sofia - 11 april 2010 21:04

Även denna helgen blev det fest, inte mej emot. Jag vill då verkligen inte leva nåt pensionärsliv.

Jag och Jaddi drog iväg på förfest som spårade ur lite både på det ena och andra viset. Efter alldeles förmycket dricka drog vi vidare till compa, med våra sexpiller i högsta hugg. Idag var visst Jaddis burk tom:)

Träffade en och annan goding ute igår, men trevligare än så var det inte.

Vaknade upp med en tatuering. Kanske ska tilläggas att det var en låtsastatuering som man får när man köper lingongrova bröd. Inte vidare snyggt och ett helsike att få bort.

Igår kom Jaddi med fina presenter till mej. Tackar speciellt för att hon var sjuk förra helgen och inte kunde komma till den stora festen då. Det bästa av allt var helt klart ett superskojsigt plakat med bilder och fina eller korkade citat jag har kläckt ur mej under åren.

På fredag är det Jaddi och jag igen. Får se vad vi ska hitta på då. Känns som det är dags att byta umgänge när det gäller festande. Men om det blir fest då är ännu oklart.

Lördagen nästa vecka kommer bli något helt annat för mej än vad jag är van vid en lördag. Ska verkligen bli supertrevligt att träffa gamla godingar och framförallt få se Josses och deras hus.


Idag har jag haft smyckesvisning hemma hos mej. Skojsigt att träffa bruttorna för lite visning och fika. Och jag kan tillägga att det finns en anledning till att inte alla mina favoriter blev bjudna:)


Nu ska jag ta och slappa lite framför tv:n innan det är dags för bingen.


Ovido - Quiz & Flashcards