Alla inlägg under januari 2009

Av Sofia - 18 januari 2009 14:10

Fan jag tänker fortfarande på vad Eddie sa i bastun förra helgen när han var full. Vi tänkte köra hem han till Johanna så dom kunde tillbringa natten ihop. Men han sa att det kan bli lite förseningar när man är full och Sandra så att resan också kan bli inställd. Det är nog detta som gör att Johanna inte vill ha sin blinddate=) Men jag förstår dej, han är fan ingen heting.


Igår var det fest hos Jocke Lilja. En snaps och två glas vi gjorde mej lagom rund under fötterna. När JAG kom hem kunde jag fan inte komma in genom dörren. Fick ringa på så Gunsan fick öppna för mej. Vet inte om det var fel på låset eller på mej=)

Idag är dagen då Jens åker hem igen. Johanna och jag ska ner till stationen och skicka iväg han hemåt, och sen börjar vår tid tillsammans igen=) Hur lång vår tid blir innan Jens kommer igen vet vi inte än.

Ikväll Johanna är du bara min!



 




Av Sofia - 13 januari 2009 14:13

Nyfiken som jag är har jag tagit reda på vilken karl Johanna träffade i fredags. Ingen heting precis om man ska tro henne. Trodde detta kunde vara en Johannakille men han blev någon annans pök.


Idag är det rätt så dött... Vet inte riktigt vad jag ska göra. Moster kommer hit och ska kolla Nalles tassar och klor. Hon slår dit överallt den lilla stackarn.


Imorgon kommer karlen hem igen... Ska bli kul att träffas igen=)


Tänkte höra med Sandra om hon lever idag. Det gör hon säkert, har inte hört något annat.

Av Sofia - 11 januari 2009 15:20

Igår bastade jag och Sandra med ett gäng grabbar. Har inga direkta detaljer från bastun, tyvärr Johanna du kunde varit med. Eddie var på G.

Igår kom sanningen fram... Sandra ska bli moster i sommar=) Får lite smått panik, men samtidigt vill jag inte ha barn nu. Jag vill leva mitt liv på mitt sätt=) Kan inte annat än att säga grattis till Sofie som ska bli mamma och det viktigaste av allt Sandra som ska bli moster.


Nu inväntar vi våra bakfulla vänner: Johanna och Malin. Ni ska veta att vi inte tycker det minsta synd om er. Haha.

Karlen kommer hem i veckan igen. Så jag är upptagen då mina vänner=) Ingen bowling för mej inte, jag är så jävla rädd om mina naglar. Men jag umgås gärna med er nån annan dag.


För tillfället blir jag mest trött.. Sitter å tittar på Sandra när hon städar.

Av Sofia - 10 januari 2009 13:44

Kollade just Malins bilddagbok.. där kallas man nu förtiden upptagen. Här går det undan. Alldeles för fort enligt mej, men det är bara att vänja sig=)


Ikväll blir det bastning med Sandra och gänget. Ingen fest för mej inte. Nykterist är mitt nya jag 2009.

Saknar en vanlig hederlig hemmakväll med tjejerna. vi tar det på hemmet om inte annat.


Johanna och jag ska fixa en kontaktannons till Mange. Det är fan på tiden att han hittar en brud och låter Johanna vara ifred. Detta få bli vårt projekt nästa vecka=)

Av Sofia - 9 januari 2009 13:00

Sådär ja då var man ensam igen. Inte ensam, utan utan karl ett tag. Men han kommer nog hem snart igen.


Johanna och Malin känn er inte övergivna. Inget är bättre än riktiga vänner!



Idag verkar det inte hända så mycket. är just nu hemma hos mamma och pappa. Vet inte riktigt vad dom antyder... Tror dom vet men låtsas att dom inte vet nåt. Hopplöst. Jag vet i alla fall att mamma har sett mej och karlen gå hand i hand genom stan, men hon har inte kommenterat det än. Kanske dags att berätta innan nån liten fågel gör det=)


Johannas hår ska färgas och det blir jag som ska fixa det.


Ikväll ska jag ner och umgås med min farmor. Jag frågade henne om hon var hemma senare. Hon blev skitglad när jag sa att jag har planer på att hälsa på henne. Roligt att man roar nån här i världen.

Av Sofia - 7 januari 2009 16:13

Ikväll blir det dubbeldejting igen...De du Johanna!=) Jag kallar det avundsjuka. Jag är inte desperat, ville helst leva livet i min ensamhet ett tag, men så blev inte fallet=) Nog om detta.


Idag har jag tatt tag i mitt liv... Jag har varit i skolan och hämtat ansökan. Så nu är jag taggad.

Av Sofia - 5 januari 2009 13:18

Idag är det farmors 79-årsdag och farfars 78-årsdag. Ikväll blir det kalas för farmor och kyrkogårdsbesök för farfar. Första födelsedagen hos dom då inte farfar är med. Sorgligt. Men men livet måste gå vidare.


Igår var det kalas för fasters flicka. Tiden har gått så fort, fattar inte att hon redan är ett år.

Efter kalasandet hos Alice åkte jag hem och mötte upp Johanna, sedan bar det av mot Sandra för lite trippeldejting. Jag kämpade rätt hårt för att Johanna skulle närma sig den där killen, men icke sa nicke. Hon kommer nog förbli nunna=)

Ovido - Quiz & Flashcards