Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Vem är jag?

Av Sofia - 17 mars 2009 15:38

1. När gick du upp idag? alldeles förtidigt

2. Diamanter eller pärlor? tycker inte om pråliga saker!

3. Senaste filmen du såg på bio? Ser inga filmer på bio, jag sover

4. Favorit TV-program? Har nog inget

5. Vad åt du till frukost?  inget, hatar att äta på morgonen

6. Vad är ditt andranamn? Egentligen Sofia men det är ju mitt tilltalsnamn. Ida SOFIA Charlotta

7. Din favoritmat?  Svårt. Är i alla fall vegetarian

8. Vilken mat gillar du inte? Kött

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? melodifestivalen 

10. Vad kör du för bil? Tack och lov ingen 

11. Vilken är din favoritmacka? va?

12. Vilka mänskliga drag kan du inte med? falska människor och dåliga kompisar

13. Vilka är dina favoritkläder? mjukisbyxor

14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då? till värmen

15. Favoritklädmärke? Ullared=)

16. Var vill du dra dig tillbaka? i soffan

17. Favorittid på dagen? kvällen

18. Var är du född? Karlskrona som alla andra i denna hålan

19. Coca Cola eller Pepsi? skit samma

20. Fotboll el Ishockey? helst inget av det

21. Morgonmänniska eller nattuggla? Är lika seg både på morgonen som senare på kvällen

22. Pedikyr el mannikyr? Jag är besatt av mina naglar. Så valet blir enkelt.

23. Vad ville du bli när du var liten? Det säger jag inte

24. Tycker du om fisk?  Nej jag är fortfarande vegetarian

25. Någonsin rullat in någon i toapapper? Ja när jag va liten

26. Varit med i en bilolycka? Beror på vad Johanna kallar det=)

27. Favoritdag i veckan? fredag

28. Favoritblomma?  Alla som är lila

29. Har du någon cykel?  Ja en snorigt grön

30. Senaste personen du delade en middag med? mamma och pappa

31. Favoritfärg? LILA

32. Har du några tatueringar? Gud nej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 1 september 2010 09:50

Nu är det jäkla hög tid att jag skriver nåt här igen. Har nästan glömt bort att jag har en blogg.   Dagarna bara går.   Igår hämtade jag pluttisen på dagis och sen blev det raka vägen hem och kolla på bamse. Jag pratade med henne när hon låg ...

Av Sofia - 18 augusti 2010 14:30


Nu kan det va hög tid att slänga in ett inlägg igen. Inte för att jag har tid men ändå.   Igår hade jag besök av mina tjejer Jessy, Josse och Emilia. Mysigt som alltid när vi träffas. Tänka sig om några månader är det två barn med på våra kaffere...

Av Sofia - 21 juli 2010 14:55

Nu får det bli skärpning med bloggandet här. Tänkte först lägga ner bloggen för att jag inte känner för att dela med mej av allt till en del. Men jag har bestämt mej för att vara kvar ett tag till.   Just för tillfället bloggar jag nog mest för a...

Av Sofia - 4 juni 2010 19:23

Idag är det en mer eller mindre genomstekt Sofia som skriver. Har varit på stranden hela dagen, och gissa om jag har fått lida av det hela eftermiddagen. Kräfta är nya färgen=)   Idag är dagen då min Jaddi kommer hem igen. Trots att hon bara vari...

Av Sofia - 26 maj 2010 09:43

Nu är jag på banan igen och bloggtorkan är över för denna gången.   Sen sist jag skrev har ju hunnit med en hel del.   Det finaste bröllopet någonsin är överstökat. Kan hända att jag slänger in bild nån dag:)   Fasters finaste Alice och j...

Ovido - Quiz & Flashcards