Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Sofia - 2 oktober 2009 09:05

Jag har nog varit världens sämsta bloggare nu ett tag. inte för att det mitt liv inte har varit så händelserikt utan, för att lusten inte har funnits där. Men nu är jag på igen...


När jag kollar tillbaka har jag inte bloggat på en vecka...


Vad har jag gjort under denna tiden??


Fredagen spenderade jag hemma hos Lizette, med lite förfest. Sedan drog vi vidare till Urshult ( av alla ställen här i världen, tänkte jag) men gud vilken kväll. Den bästa utekvällen på länge. Vilket drag det var i denna lilla ladan.


Lördagen var det också fest. Inflyttningsfest hos Johan. Sedan vidare till en annan fest, innan det blev utgång.


Efter förra helgen, kom vardagen ifatt mej igen. Vardag med skola, Alice och annat nödvändigt. Var hos Alice i söndags. När vi skulle gå satte jag mej på huk och sa hej då Alice. Då kom hon springandes och kramade mej, fick även en klapp på kinden och kel i håret. Samtidigt sa hon det sötaste av allt. Hej då lilla hjärta. Faster bara smälte:)


Nu är helgen här igen. Ikväll blir det lite fest hos Lizette igen. Imorgon är det kulturnatten, vilket innebär fest. Denna gången med Jollan <3


Detta var allt från nu. Nu är jag på banan igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards