Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Sofia - 20 oktober 2009 20:20

Nu är det är bra tag sedan jag skrev något här. Livet har rullat på som vanligt. Skolan, familj,vänner och hemmet tar all min tid, precis som hos alla andra.


Idag har jag varit med farmor på röntgen och sedan en runda i stan med mormor och moster. Och nu ikväll har jag varit hos Alice medan Ida har tränat. Så mysigt. Tänk va mycket dom lär sig dom små liven. Mamma/farmor slog i foten och sa aj som fan. Och Lillan tog självklart efter och gick runt och svor. Detta ögonblicket har hennes pappa väntat på, haha. Synd bara att han jobbar kväll så han missade det.

Jag har även lärt Alice att säga faster sia. Men Sia duger gott. Det är bara att konstatera att det blir roligare och roligare med henne för varje dag som går.


Nu tänkte jag läsa lite bloggar innan det är dags för lite tv-tittande.

Ovido - Quiz & Flashcards