Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Sofia - 11 oktober 2009 20:23

Då är snart hela helgen över. Detta har varit den lugnaste helgen på mycket länge. Sandra har en karl från madrid här några dar. Så helgen har gått till att visa han vad karlshamn har att erbjuda. Så i fredag bestämde vi oss för att bege oss upp till nytorpet och grilla och basta.


igår visade vi han vidare. På dagen var vi i kofsa, vägga, mörrum och senare på kvällen på fest. Kvällen avslutades på Compa. Där det var värsta cirkusen. Vissa hamnade i slagsmål efter att ha blivit slagen i huvudet. Och blev utslängd. Men fortsatte tjabba utanför. Jag fick ta tag i detta och ta denna människan med mej hem. Inte mej emot:) ska även tilläggas att denna helgen har jag varit nykter. Inte dåligt. På Compa var det en karljävel som sa flytta på er tjockisar till sandra och mej. Jag blev helt vansinnig, Och Kallade han för fetto. Vilket jävla påhopp säger jag bara.


Idag säger vi grattis till pappa som fyller 58 år. Så eftermiddgen har spenderats hemma i Asarum på kalas. Det bästa av allt var att Alice var på plats. Min lilla goding<3



Ovido - Quiz & Flashcards