Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Sofia - 2 februari 2009 14:30

Idag är det städdags hemma hos Fia. Jens kommer hem i helgen och då kan det inte se ut som åskan har slagit ner. Fattar inte att det kan bli så stökigt över en helg. Antagligen för att jag har varit hemma hela helgen och haft tid att stöka ner. Jag tror jag ska bli lite pedantisk. Men jag vet i fanken om det klär mej.


Ikväll klockan sex blir det promenix med Johanna. Hon har säkert mycket smaskig information från helgen.


Den som tror att jag har varit ihop med Nisse, tror helt fel. Jag har varit hemma hos han för typ ett år sedan. Men inget mer. Jag dras inte till karlar i trätofflor.


Johanna är en rolig filur=) Hon var på efterfest med ett rör. Röret pratade om universum och Johanna pratade säkert snusk, eftersom jag kom på tal. Men vissa saker tycker jag röret ska hålla för sig själv. Nu vet i alla fall delar av mitt umgänge mycket om mej som dom inte bör veta.

Ovido - Quiz & Flashcards