Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Sofia - 28 februari 2009 08:39

Idag är jag på bra humör. Är hemma hos mamma och hälsa på medan pappa jobbar. Rätt skönt att ha det lite karlafritt ibland. Så vill jag oxå ha det i framtiden. En karl som jobbar varannan helg och ett par nätter i veckan.


Känner att paniken börjar stiga nu. Måndag närmar sig då Sandra och jag ska ta sprutan. Fattar inte varför jag är så skraj. Men egentligen är det inte så konstigt, har många som hela tiden påpekar detta=) Fattar inte varför Sandra inte är rädd. Men det kankske hon är innerst inne. Vi får väl se vem som är den klena av oss på måndag. Det värsta av allt är att vi ska till vårdcentralen halv sju på kvällen. Hade varit bättre att få det överstökat på morgonen. Vi kommer vara två nervvrak hela dagen.


Idag blir det en promenix med Johanna. Vi har mycket att sladdra om eftersom vi inte har träffats på en vecka.


Ikväll blir det party. Nu är mitt pensionärsliv över för denna gången!

Ovido - Quiz & Flashcards