Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sofia - 4 februari 2009 13:22

Hur väl känner du mej?  (Ge svar i kommentaren)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Hur tror du jag är som person?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det vara då?
12. Hur bra känner du mig?
13. Har vi träffats någon gång?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

BUS

Av Sofia - 4 februari 2009 13:07

Igår var det bus på gång. Min kusin John fyller 19 år idag. Och det bästa av allt, vi bor i samma trappa. Jag tänkte nu jävlar ska han få den lilla skiten. Så jag bestämde mej för att blåsa upp en hel hög av ballonger som jag sedan satte fast på handtaget på deras ytterdörr. Det bästa av allt är att dörren öppnas inåt så antingen har dom smällt eller så har han haft problem att ta sig ut på morgonen=)


Idag har jag mycket att stå i. Har en lång lista på saker som ska fixas. Två saker är redan avklarade, men listan är som sagt lång. Nästa projekt är att fortsätta leta efter mitt betyg. Vet i fanken var jag har lagt det.

Sedan ska jag kolla i alla katologer som jag har fått hem. Här ska beställas bikini. Sommaren verkar komma tidigt i år=) Eller kanske inte. Sofia ska resa iväg snart så det gäller att vara beredd=)

Ovido - Quiz & Flashcards