Alla inlägg den 5 april 2009

Av Sofia - 5 april 2009 19:37

Nu börjar folket bege sig hemåt. Alice och jag har busat och lekt hela eftermiddagen.

Jag har fått en del presenter. En lila stor skål och en del pengar. Har fått det mesta innan eftersom det är ett par veckor sedan jag fyllde år.


Imorgon har jag fått äran att hämta min lilla plutta på dagis. Sedan blir det lek och bus hela dagen.

Hela veckan ska jag passa Alice. På tisdag ska vi till stan och träffa Josse och Emilia. Ska bli kul att träffas igen.

Av Sofia - 5 april 2009 15:00

Julanta är rätt smart ändå. Hon kom just på att jag och lillebror kan ha kalas ihop med hennes granne. Kanske bara för att hon ska ha nära och bra=)


Kalaset närmar sig och folk blir bara sjukare och sjukare. Så vi blir nog helt enkelt inte så många=)

Av Sofia - 5 april 2009 12:58

Idag är det kalas hemma i asarum för mej och lillebror. Trodde faktiskt att jag skulle komma undan kalas detta året, men fan va fel jag hade. Klockan fyra kommer folket. Laddar mentalt för att stå ut.


Sandra eller Julanta som hon hette i Egypten är sjuk idag. Hon ligger helt däckad i bingen. Fattar inte att hon har ro att ligga där när hennes favoritgranne fyller år.

Ovido - Quiz & Flashcards