Alla inlägg den 20 april 2009

Av Sofia - 20 april 2009 14:01

Det är snart dax att bege sig hemåt igen. Sandra frågade om jag vill följa med till cg. Så jag följer väl med en runda.

Funderar på om vi ska bege oss ut på en filt i solen. Det är fan bättre än solarium. Jag är inte blek så jag behöver egentligen inte ligga och steka i solariumet. Jag vill bara bevara den brännan jag fick i Egypten.

Av Sofia - 20 april 2009 12:20

Är just hemkommen till mamma och pappa. Vaknade tidigt imorse. Steg upp halv nio men i självaste verket var klockan tio. Min förbannade klocka hade börjat sakta in. fan va stressigt det blev men jag hann i tid innan päronen skulle hämta mej. Sedan bar det vidare mot torget där det skulle inhandlas blommor till Rogge men det fanns inga på torget så vi fick dra vidare. Efter många om och men hittade vi till slut en blomma som vi sedan satte utanför hans dörr.


Nehe nu ska jag bege mej ut i solen.


Ja just det ja. Måste tillägga att min tunika blev ren efter mycket jobb från mammas sida. Skönt att det finns nån i familjen som inte ger upp allt så lätt.

Ovido - Quiz & Flashcards