Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Sofia - 28 maj 2009 20:30

Sandra ska fan straffas. Hon bara överger mej och sticker iväg till solen. Vissa har verkligen förändrats, till det bättre. Man kan fan inte tro det är samma människa.



Av Sofia - 28 maj 2009 19:43

Hittade just lite gamla bilder. Här är från mitt, Johannas och Sandras prinsessparty sommaren 2006. Det var tider det! 




Av Sofia - 28 maj 2009 18:31

Idag har jag hunnit med mycket. Mamma och jag har satt ihop den förbannade soffan. Det var fan inbrottsäkert att komma fram till soffan. Den var täckt av frigolit och en jävla massa plast.


Sedan körde mamma och jag till stan. Där vi skulle träffa brorsan och Alice. Nu är jag helt slut. Alice tar verkligen på krafterna.


Imorgon ska mamma och jag på spa. Jag uppskattar det inte riktigt. men men jag får väl följa med.

Senare imorgon är jag redo för dej Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards