Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Sofia - 31 maj 2009 20:27

Nu ha jag kommit hem från mamma och pappa. Blev jävligt förvånad att brorsan kom ihåg att det är morsdag idag. Han hade köpt present till mamma. Tror det är Ida som har berättat det för han.


Efter maten gick vi till lekplatsen. Jag och brorsan blev helt nostalgiska. Det var ju där vi lekte när vi var små. Rätt som det va sa Alice: seeE pappa och pekade. Högt uppe på en sten satt han. Fattar inte hur fan han tog sig upp. Han börjar ju bli gammal. Efter mycket om och men kom han ner och vi gick hem å fikade.

Efter fikat plockade vi fram Alice pool så hon fick bada. Hon badade och plaskade ner allt och alla. Mina foppartofflor var det roligaste att bada med.


Nej nu ska jag läsa lite bloggar, sedan väntar sängen tidigt ikväll. Har varit uppe med tuppen tre dagar nu.

Av Sofia - 31 maj 2009 08:06

Undrar just varför jag är vaken redan idag igen. Det är ju söndag, vilket brukar innebära att jag har kommit hem sent och är bakfull vid denna tiden. Men inte idag. Det blev en skön hemmakväll igår. Jag städade och plockade undan lite här. Sedan var jag helt slut.


Idag är det ju mors dag. Detta kommer firas hemma hos mamma å pappa vid tre. Roligt att få träffa Alice igen. Jag håller på att lära henne allt jag kan, både på gott och ont.

Ovido - Quiz & Flashcards