Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Sofia - 30 maj 2009 17:45

Jag har suttit på balkongen ett par timmar nu. Börjar känna mej genomstekt nu. Kanske lika bra att sätta sig i skugga lite så jag slipper få solfrossa ikväll och inatt. Finns fan inget värre.

Av Sofia - 30 maj 2009 14:07

Tvätten är just torr och viken. Jag är hemma hos mamma och pappa fortfarande. Vi har varit i stan en runda. Det är fan hopplöst att ha en karl med sig dit. Vi tappar alltid bort pappa och hittar han efter våldigt lång tid. Han lyckas alltid försvinna. Mamma och jag föredrar att åka till stan utan karlar. Men va gör man när han vill följa med.


Pappa kom just på att det är mors dag imorgon. Han har värsta paniken. Varför fattar jag inte. Farmors morsdagspresent köptes för en månad sedan. Nej det är inte farmor han tänker på... Det är mamma. Men hallå det är ju för fan inte hans mamma. Det är min och Andreas mamma. Det är vår uppgift att fixa en present till henne.


Ikväll verkar det inte hända så jäkla mycket. Får se om Johanna vill göra nåt, annars blir det en hemmakväll med Gunsan.

Av Sofia - 30 maj 2009 07:22

Nu har jag precis varit nere i tvättstugan och lagt i dom två första maskinerna tvätt. Väntar på att dom ska bli klara, och sen strax innan åtta kommer mamma å hämtar mej. Sedan ska vi hämta kk på jobbet. Dagen börjar tidigt idag, alldeles förtidigt.

Ovido - Quiz & Flashcards