Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Sofia - 4 mars 2010 20:48

Denna veckan har jag haft att göra varje dag. Jollan min vän har ju som sagt flyttat, så där har jag varit en del och lagt näsan i blöt.


Tre dagar har jag hämtat Alice på dagis. Det var dom eftermiddagarna det:)

Det har under dessa dagarna blivit en hel del pippitittande och upppsättning av pippitofs.


Jag har även hunnit med två rundor i Näsum hos veterinären med mosters katt Sture. Han har ramlat ner och brutit käken. Min lille favoritpojke.


Pappa jobbar dagtid denna veckan så mamma kommer hit en runda varje dag i brist på annat.


Håller fortfarande på att planera kalas/fest. Verkar som kalaset kommer bli lite fest ändå. Ida fixar drickan och det verkar bli en hel del. Som tur väl är att baracken jämte där vi ska fira kallas för hotellet och är inrett med sängar, precis som ett vanligt hotell. Det som skiljer från ett vanligt hotell är att detta är svart av sot och rökfyllt. Men när fyllet går in är det ingen som märker av det:)

Tror denna födelsedagsfesten kan bli nåt utöver det vanliga. Mamma funderar lite på nån aktivitet. Tipsrunda kanske?? Inte vet jag är ju en av huvudpersonerna, som ska hållas utanför så mycket det bara går. Hoppas det även gäller städningen dagen innan och efter:)


För övrigt så börjar jag känna mej en aning nojjig. Fy fanken idag är det bara 21 dagar tills man inte kan säga att man är 24 längre. 25 låter hemskt i mina öron.

Har inte kännt av nån 25-årskris än, och inte tror jag att jag hinner göra det heller. Det är bara att gilla läget.

Ovido - Quiz & Flashcards