Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sofia - 11 mars 2010 21:15

Idag började jag dagen med att åka hem till mamma när hon hade kört pappa till jobbet vid åtta. Väl framme där började jag rensa och flytta om på mitt gamla rum, för att Jollan senare skulle komma med sin tv-bänk. Blev rätt så bra med tv-bänken på mitt rum, men problemet är var jag ska göra av alla andra gamla möbler som står mitt fram på golvet. I helgen får det bli ännu ett besök dit och fixa och slänga en massa grejer. Varför samla på grejer som aldrig används.


I eftermiddag har Jollan och jag haft lite att fixa med. Jaddi fyller ju år på söndag så vi var tvungna att fixa present. Hade ju bara en sedan tidigare. Jaddi är verkligen den mest tacksamma människa man kan ge present till:) Alltid något tema vi kör på när det gäller henne.

På lördag blir det att fira henne med mat, melodifestival och utgång. Jag längtar verkligen efter en kväll med mina tjejer.


Imorgon kan det bli ännu ett besök i Näsum med moster lille Sture. Blöder fortfarande en del ur munnen på den lille stackarn.


Som vanligt planeras det fest/kalas/presenter. Det sisnämnda är det svåraste. Framförallt till den som fyller gubbe om exakt 15 dagar idag:) Om han ser att jaghar skrivit det så får jag en fet smäll. Men det kan det va värt;)



Ovido - Quiz & Flashcards