Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Sofia - 14 mars 2010 18:03

Då är snart även denna helgen förbi.

Igår passade jag, mamma och pappa Alice. Hon var inte helt övertygad att stanna hos oss när brorsan och Ida skulle bege sig. Men fter en stund så var hon varm i kläderna och lekte för fullt.

Hon följde med oss en runda till stan, hann knappt få ner henne i vagnen förränhon somnade. Hon hade varit på Pippigympa, vilket verkade tagit en del på krafterna.

När hon vaknade blev det fika hemma hos farmor Lizze. Sedan åkte vi hem till asarum igen.

Vid femtiden kom Brorsan och Ida för att hämta hem sin tjej. Men hon ville inte följa med dom. Men hon hade inget val. Mamma och pappa skulle på kalas och jag skulle hem och göra mej iordning för fest och förbereda maten till folket skulle komma. Stressigt värre.

Blev jävligt förbannad för att vissa skickar ett sms två minuter innan vi skulle träffas här. Dålig stil tycker jag, inte bara för min skulle utan framförallt för Johanna som fyller år.

Vi bjöd hit lite mer folk och tillslut var vi ett lagom gäng. Mycket dricka, födelsedagsfirande, melodifestival, sanning och konsekvens och utgång så kan man beskriva kvällen igår.Tack för en supertrevlig kväll vänner!!!

Efter utgången drog jag vidare på efterfest och Johanna åkte hem??:)


Idag har jag haft fullt upp med att städa och diska efter gårdagen. Fattar inte att det kan bli så jäkla skitigt efter bara några timmar med gänget.

Har varit iväg och kollat på lokalen som vi har lånat till vårt kalas/fest. Kan nog bli bra ändå. Har börjat fundera över vad vi ska ha för mat och bjuda på. Men jag tror jag har läget under kontroll för en gångs skull.

Idag är det bara 12 dagar kvar till vissa åldras:)

Av Sofia - 14 mars 2010 17:48


Idag säger vi grattis till min Jaddi som fyller 22 år idag.   

Ovido - Quiz & Flashcards