Alla inlägg under februari 2009

Av Sofia - 16 februari 2009 12:54


Här är blommorna jag fick av min lille gubbe på alla hjärtans dag.

Av Sofia - 15 februari 2009 13:08

Alla hjärtans dag gick över förväntat igår. Jag har lite emot den dagen. Men det är bara att vänja sig.

Jag fick blommor av min lille gubbe.

Vi hade en skön hemmakväll med melodifestivalen och en och annan film.


Idag är jag hemma hos mamma en runda. Tänkte leta reda på en vas till mina blommor. Det verkar inte va så lätt. Så jäkla långa som dom är.

Sedan blir det lite umgänge med karlen innan han ska åka hem imorgon tidigt på morgonen. Vi kanske ska va lite motionäriska. Nån som är sugen på en runda??

Av Sofia - 14 februari 2009 15:22

Fan va irriterad jag är. Dagen börjar med att jag vaknar alldeles förtidigt. Och fortsätter med en runda på stan med mamma, om man nu blir på bättre humör av det. Hon är så jäkla omständig. Efter vår runda går vi hem till farmor och umgås lite med henne och nu är jag hemma hos mamma och pappa en runda. Har lite post att hämta om vår resa. Fatta det är bara fem veckor till jag och trollet reser. Det här blir en födelsedag som heter duga.

Nästa vecka när Jens har åkt hem ska Sandra släpa med mej till samariten och ta sprutan som jag bävar för. Och polisen ska också få sig ett litet besök. Det är mina två västa moment just nu.


Ikväll är det bara Jens och jag. Kan nog bli bra detta. Jag tror han ska få stå ut med lite melodifestival. Vissa andra ska tvätta fötterna. Gud va romantiska Johanna och Malin är.

Av Sofia - 10 februari 2009 09:08

Sådär ja då va bikinin fixad. Nu är det bara kroppen med som behöver sig en omgång. Malin får bli min personliga tränare. Vi tog en lång promenix igår. Där gick det undan vill jag lova. Kan tänka mej att jag åker på en runda ikväll igen. Men va fan gör det. Det är trevligt att umgås.


Idag på dagen blir det lite lek med Jens. Sedan polisen och senare promenix med Malin.

Av Sofia - 9 februari 2009 18:15

Igår var jag hos fasters prinsessa. Fick min efterlängtade julklapp, en almanacka med bilder på Alice. Fick även förfrågan om jag kan passa henne på torsdag. Klart jag kan. Så Alice och faster ska dra in en runda till stan och hälsa på pappa/farfar på jobbet. 


Igår kväll lekte jag med Jens och Malin. Ja vi va inte det minsta aktiva. Vi satt bara och pratade om allt å ingenting. Tänk va tråkigt det hade varit om man hade varit stum.Jag hade avlidit med en gång. 

Sen kom Gunsan hem och kom snabbt in i samtalet. Fy fan va pinsam hon är ibland. Hon sa att när morfar kom hem från sjön var tredje månad så hettade det till. Och jag sa trevligt att veta. Och då sa hon du kan inte veta vad det va som hettade till, det kunde likaväl vara en brand.Haha

  

Idag har Sofia fått mycket gjort. Pratat med syon, men blev inte så mycket klokare. Städat och varit hos polisen. Senare blir det en promenix med min lilla räka, och ännu senare umgäng med Jens. Fy fanken va stressad jag är.

Dags att stressa vidare! 

Av Sofia - 8 februari 2009 14:08

Festen hos Eddie igår var en katastrof. Hatar allt som har med hårdrock att göra. Jag söp ner mej bara för att stå ut. Men visst lite trevligt sällskap var det allt. Vi hittade en tjej som också ska till Egypten snart. Så det var inte bara lustigt folk där. När vi väl kom hem var jag nog mer berusad än jag trodde. Jag frågade Jens samma sak fyra gånger=)

Idag tänkte jag ringa till Sandra för att jag hade glömt mina saker i hennes väska, men när jag kom ut i hallen stod mina saker där. Jag vet i fanken hur dom kom hem, men Jens sa att jag själv hade tagit hem dom. Helt förvirrad är mitt nya namn.


Idag ska jag hem till fasters flicka. Hela tio dagar sedan jag träffade henne. Faster längtar.

Av Sofia - 6 februari 2009 17:39

Nu är det ingen återvändå. Sofia ska börja läsa arabiska. Arabvärlden väntar.

Som sagt sommaren kommer tidigt i år.

Av Sofia - 5 februari 2009 14:58

Haha betyget är hittat och rummet ser ut som fan. Men men det viktigaste är att jag har hittat jävelskapet. Nu har jag räknat ihop mina poäng och jag har 2700 poäng. Nu ska jag bara prata med syon så jag kan börja skolan igen. Det får bli mitt projekt imorgon. Idag har jag lite annat att fixa med. Bikinijakt på gång.

Jag är jävligt nöjd med mej själv idag!


Ovido - Quiz & Flashcards