Alla inlägg under mars 2009

Av Sofia - 8 mars 2009 13:11

Igår hände det inte så mycket. Var hos Sandra igår kväll. Vi kollade lite på melodifestivalen och hade trevligt. Vilken dynga. Vi pratade om resan oxå. Är så mycket kvar att fixa och endast tio dagar till vi reser. Imorgon ska Sandra få träffar karlar i uniformer, jag vet att hon gillar det. Vi ska nämligen till brandsta och kopiera pass, biljetter och leg om dom skulle komma bort på resan. Sedan blir det att börja tänka ut vad vi ska ha med oss. Senare i veckan blir det kamerajakt. Det är mycket som ska fotas.


Idag är jag hemma hos mamma och pappa en runda. Dom har bjudit in mej, mormor och farmor på middag. Tanken är att vi ska fira Nalles födelsedag. Hon fyller 13 år imorgon den lilla räkan. Vet inte om det är normalt att ha kalas för en katt, men det har vi hemma hos oss.

Av Sofia - 6 mars 2009 13:43


Lekdag med Fasters Alice.

Av Sofia - 6 mars 2009 13:12

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa å hälsar på. Folk brukar undrar hur jag orkar va hos mina föräldrar nästan varje dag. Men jag har en förklaring... Jag har min katt där som säkert saknar mej.


Har just fått melodifestivalskivan av moster Gunviol. Den är fan ingen höjdare.


Nästa lördag är det födelsedagsfest. Fy fan va tiden går. Efter festen är det bara några dagar kvar innan Sandra och jag ska till värmen.


Nu ska jag snart till Alice å hälsa på henne.

Av Sofia - 4 mars 2009 09:45

I lördags trodde jag och säkert fler med mej att jag skulle dö. Fy fan va full jag blev. Har jävla aldrig varit så dålig och nerspydd. Men jag överlevde och vaknade bakfull som fan på söndagen och spydde hela dan.

Måndagen var inte heller någon höjdare. Spruta stod på schemat. Jag stessade upp Sandra. Vi var skiträdda när vi smög in på vårdcentralen. Där blev vi mottagna av två sjukskötare. Vi skojade och skrattade så folk undrade va vi höll på med. Jag började i alla fall och överlevde den förbannade sprutan. Värre va det med Sandra som höll på att tuppa av så hon fick gå och lägga sig. Men efter en stund insåg hon att hon skulle överleva så vi begav oss hemåt.


Idag är jag hemma hos päronen. Målaren målar deras sovrum. Blir nog fint när det blir klart.

Sedan blir det lite umgänge med Sandra. Vi ska till apotelet och storhandla till resan.

Ovido - Quiz & Flashcards