Alla inlägg den 2 december 2009

Av Sofia - 2 december 2009 10:49

Idag är det mammas födelsedag så därför ska jag hem till asarum en runda.


Igår var vi som sagt på IKEA. Tyckte inte alls att dom hade så mycket julsaker som jag trodde. Hittade ingen belysning, men ändå lite annat. Det börjar bli lite julfint här hemma nu.

På hemvägen från IKEA stannade vi på jysk där vi köpte en belysning. Jag var inte helt övertygad, men den får hänga med detta året iallafall.


Ikväll tänkte jag och mamma ge oss på belysningen till balkongräcket. Inte min favorit syssla precis. Men men fint blir det när det väl är på plats. Har saknat att inte kunna tända det om kvällarna.


Till helgen ska alla tomtarna fram här hade jag tänkt. Och runt den 15:e brukar vi fjontar ta in granen. Vill hinna njuta av den innan det är dax att slänga ut den. Detta året har jag fått min vilja igenom igen. Granen kommer kläs i lila och silver.


Nej nu kommer snart mamma. Sen blir det stan en runda innan en runda till asarum.

Ovido - Quiz & Flashcards