Alla inlägg den 14 december 2009

Av Sofia - 14 december 2009 12:08

Länge sen jag skrev nåt här igen..Dagarna bara går. Helgen tillbringade jag ihop med sandra, Johanna och Emma +några till som jag inte behöver nämna här. Men trevligt hade vi iallafall. En hel del vin, glasögon och utgång för vissa och min binge för min del, Så kan man beskriva helgen som gick.


Nu börjar julen infinna sig här på vinkelgatan. Idag har jag varit iväg och fixat gran som jag ska klä ikväll medan mamma ska sätta dit belysningen på balkongräcket.

Idag och imorgon förmiddag är det tänkt att det ska städas här och sen på eftermiddagen kommer min farmor hit på fika.


Denna veckan är det mycket besök hit och dit. Precis som det ska va när det är jul.


känns som jag borde ta tag i städningen här nu.


Ovido - Quiz & Flashcards