Alla inlägg den 25 december 2009

Av Sofia - 25 december 2009 09:45

Julafton firades igår hemma hos mamma och pappa, eller ja, pappa jobbade ju natten och började jobba klockan fem.


Farmor och mormor kom dit vid tre, och sedan åt vi vid fyra. Sen körde mamma papppa till jobbet och vi inväntade brorsan med familj som skulle komma direkt från Jämshög. När dom väl kom så hade dom en sovande Alice med sig. Typiskt tänkte jag. Men en halvtimme senare var hon sig själv igen=)

Alice verkade inte ett dugg intresserad av alla paketen som låg under granen. Var nog mest brorsan och mormor som var mest sugna på julklappsutdelningen. Favoritjulklappen för tillfället var nog brandbilen som tutade och blinkade. Hon körde runt med den resten av  kvällen och sa att det är farfars traktor. Så söt.

Jag fick en hel del julklappar, men dom flesta visste jag redan om, vilket kan va lite tråkigt. Men men nöjd blev jag iallafall.


Idag känns det bara tråkigt att julafton redan är över. Ikväll blir det fest mina vänner:)

Ovido - Quiz & Flashcards