Alla inlägg den 26 december 2009

Av Sofia - 26 december 2009 21:35

Jaha då var julen redan över, tråkigt enligt mej. Alla dessa förberedelser som tar dagar att fixa, och sedan är allt över innan man hinner blinka.


Igår var jag på fest hos Carlis med Johanna. Riktigt trevligt, trots att ja har vissa luckor. Skyller allt på snapsspelet med grabbarna igår. Tror dom lurade mej, kan knappast förlora varje runda. Fick väl sisådär sex sju snapsar på en liten stund. Snurrade på riktigt bra sen kan jag lova. Blev ingen utgång för min del, landade i bingen runt klockan ett, lagom rund under fötterna. Men men det är bara juldan en gång om året.

idag har jag verkligen fått känna av att jag lever, fy fanken så bakis jag har varit. Först nu ikväll som jag känner mej som människa igen.


Har varit hemma hos mamma och pappa en runda idag. Ville hem till min lille kissekatt. Meningen var att mamma och pappa skulle passa Alice ikväll med Brorsan och Ida skulle på nyårsrevyn. Så blev inte fallet eftersom Alice ligger hemma med hög feber. Stackars fasters sessa  

Så istället bjöd jag hit moster och hennes man på lite fika. Använde mej av min nya form som jag fick av Johanna i julklapp. Hehe.


Förresten är jag den enda som tror att det är söndag idag?

Ovido - Quiz & Flashcards