Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Sofia - 14 februari 2010 20:57

Då är snart denna helgen också förbi. Denna helgen började ganska lugnt med scrapbooking hos Sandra. Vi hade en förbannat rolig fredagskväll bara hon och jag. Fick även kolla på deras nya lägenhet. Det bästa med den lägenheten är att den är i närheten av mej.


Gårdagen var inte så dum den heller. Började dagen med frukost hos mamma och pappa, som varje lördag.

Sedan körde pappa och jag till stan och gick upp till farmor och fikade. Gör vi också varje lördag, när han inte jobbar. Sedan gick jag hem och lagade mat och började förbereda mej för kvällen som skulle tillbringas med dom bästa. Josse och Emi hämtade upp mej och Jessy strax innan sju, och vi mötte upp Theres på bowlingen där vi skulle äta innan det var dax att bowla. Hade verkligen superkul. Tack för trevligt sällskap   


Efter bowlingen var jag hemma en runda innan det blev utgång ovanpå. Sammanfattningvis kan jag påstå att helgen var ovanligt lugn. Ibland behöver man samla vuxenpoäng:)


Nu blir det Wallander innan sängen kallar. Kan påstå att jag är rätt sliten, men jag har ju mej själv att skylla:)

Ovido - Quiz & Flashcards