Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Sofia - 20 februari 2010 21:48

Samtidigt som melodifestivalen var på tv så passade jag på att scrapa lite med mina bilder som jag beställde i veckan. Är så trist att bara lägga dom i en låda så därför anstränger jag mej att göra nåt av alla mina festbilder genom tiderna. Har fått mej en hel del skratt under kvällen:)

Förra veckan höll sandra och jag på hela fredagskvällen att scrapa med våra bilder från Egypten. Det är rätt roligt när man väl kommer igång.

Håller även på att leta gamla bilder på brorsan från den dagen då han föddes och framåt 30 år i hans liv. Detta ska bli en av hans 30-årspresenter från mej. Mycket jobb men samtidigt roligt att leta och skriva kommentarer till alla bilderna. Har hittaty bilder på han från han var ungefär två- tre år, han och Alice är verkligen så lika som barn.

Nu tror jag att jag ska fortsätta innan jag tröttnar.

Av Sofia - 20 februari 2010 10:28

Ibland undrar jag verkligen var man har hamnat. Igår kväll var det värsta pådraget med poliser och en massa folk här på gården. Min första tanke var att det säkert var hos några ungdomar som hade fest, men där hade jag fel. Det var hos en trebarnsfamilj som hade värsta fylleslaget. Hur man nu kan komma tanken att ha det när man har tre barn hemma. Polisen tog iallafall pappa i familjen med sig. Emmelie och Jessika ni vet vilka jag menar. Räcker väl med att jag säger skriker som fan på sina ungar.

Ovido - Quiz & Flashcards