Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Sofia - 22 februari 2010 21:52

Jag glömde ju säga grattis till Sofia och Tobbe till sin lille Edwin!!


Nu blir det snart bingen här om jag ska orka med morgondagen. Verkar hända en hel del imorgon. Först ska jag hem en runda med mamma efter hon har kört pappa till jobbet. Har lite att fixa med, vissa fyller ju snart 30. skaplaner vårt gemensamma 55-årskalas. Lokalen är fixad och det blir inte vilken lokal som helst. Men detta berättar jag mer om nån annan dag.

Sedan blir det en runda till sandra och packning och flytt. Hem en runda och sen vidare på äventyr.


Av Sofia - 22 februari 2010 17:45

Idag var tanken att jag skulle hjälpa Sandra att packa och flytta en massa grejer från hennes lägenhet till deras nya. Vi hämtade kartonger och packade ner hela köket. När vi var klara med det, så får vi helt plötsligt andra planer för dagen. Sandras syster och hennes lille kille står i leksaksaffären i asarum som säljer ut alla grejerna till halva priset. Och dom tar inte kort där idag. Hon hade ju en massa saker som hon ville ha. Så vi körde dit med pengar och fick äran att ställa oss i kön. Efter två- två och en halv timme var vi ute. Aldrig mer säger jag bara. Som ni själva förstår så blev det inget flyttande idag, utan vi får ta det imorgon istället. Det bästa med dagen var ju trots allt att få träffa solstrålen Albin.

Ovido - Quiz & Flashcards