Alla inlägg den 4 december 2008

Av Sofia - 4 december 2008 10:16

Peter är Pamela Andersons efterträdare. Han skulle säga det på Sandras fest i lördags. Men han säger inget. Jag tycker i alla fall att dom är lika=)


              


  Nej här blir det inga barn gjorda!!                    Visst är dom lika?=)

Av Sofia - 4 december 2008 08:38

Här är han...LILLEBROR. Jag är den finaste presenten han nånsin har fått=)

Blir så glad när jag ser hur somrigt och fint det var. Och det syns väl vem som har haft tid att ligga på plajan=)


Av Sofia - 4 december 2008 08:25

Idag har Barbara namnsdag, stackars jäkel som heter det. Danne har en Barbara som Johanna och jag har döpt till Angelica. Vi tycker att det passar dockans utseende bättre=)


Idag har jag stora planer.... Täkte jag skulle gå till skolan och lämna tillbaka några gamla böcker som dom efterlyser, men det är bara på planeringsstadiet ännu.


Tänkte även att jag skulle hinna gå en runda på stan med mamma. Ska fixa dom sista julklapparna. Har Gunsan, lillebror & ida, Malin, Emilia och en födelsedagspresent till Alice kvar.


Sedan blir det en eftemiddag ihop med mina små godingar...Sandra, Johanna och kanske Malin, men hon jobbar säkert.


Det är dagen idag i korthet.

Ovido - Quiz & Flashcards