Alla inlägg den 21 december 2008

Av Sofia - 21 december 2008 12:53

Igår hade jag väntat mej en lugn och skön hemmakväll med mina godingar, men ack så fel jag hade. Det bar av på fest hos Jocke. Jocke som jag har gått i skolan med sedan lekis. Kul som fanken var det. Idag mår man precis som man förtjänar hoppas jag. Jag däremot mår mer än bra, har dock lite ångest för dom där fyllesmsen som blev skickade. Men jag tror att mottagaren också var lite dragen med tanke på vad jag fick till svar=) Nog om detta...


Idag blir det en liten julklappstripp i stan med Sandra min alldeles egna Sandra. Så jag tänkte bege mej nu.


Nej inte än måste tillägga att Johannavännen kom till mej idag och lämnade Malins kamera. Hennes natt har nog varit rätt så sömnlös=) Hon såg ut som jag vet inte vad. Hennes utseende idag talde för vad hon har gjort inatt. Håret stod på alla håll och kanter. Så juffsat har hon allt gjort.

Ovido - Quiz & Flashcards