Alla inlägg den 24 december 2008

Av Sofia - 24 december 2008 14:23

Sådär ja då var man färdig...Iklädd svart klänning, röda kalsbyxor, håret är fixat, sminket sitter där det ska. Vadär det då som gör att vi inte kommer iväg kan man undra? jo det är mamma, den söligaste människan på denna jord som aldrig blir klar. Fan va drygt det är. Kisekatten fick just sin julklapp... Ett rött halsband med vita stenar på. Fatta va fin hon blev i det min lilla julkatt. Nu bär det snart av mot min första jul med Alice=), men dock den första utan farfar:( en människa föds och en annan dör, så e livet.. 

Av Sofia - 24 december 2008 12:08

Sådär ja då var dagen med stort D kommen. Klockan tre bär det va till Lillebror, Ida och Alice för julfirande. Om det bara hade varit nog med dom. Det blir massor av folk. Men men jag gör detta utan tjabb för Alice skull. Men om hon inte hade funnits då JÄVLAR!

Tror ändå att dagen kan bli bra. Har redan fått en jädrans massa julhälsningar.. Tack för det. Fick en mycket oväntad, men den tänker jag inte berätta om här=)

Hoppas alla mina godingar får en mysig dag! Imon blir det party som heter duga mina vänner=)


En förjävlig jul på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards