Alla inlägg den 5 december 2008

Av Sofia - 5 december 2008 09:36

Här är jag och min sandragoding på hennes inflyttningsfest i lördags. Partyt blev en riktigt höjdare vill jag lova=)

Imorgon blir det party hos Malin, eller inte hos Malin utan i en lokal Malin har hyrt=) Hoppas bara jag är på partyhumör.


 Måste tillägga att Sandra är en 20-årig brutta och singel=)

Av Sofia - 5 december 2008 08:55

Nu är Pamela Andersons efterträdare offentlig, Hon han heter Peter Andersson. Så lika så=)


Idag är det så regningt och trist. Mamma skulle hämta mej halv åtta i morse, när pappa skulle till jobbet. Men han hade åkt redan 06.17 när larmet till soptippen i mörrum gick. Så här blev det ingen hämtning.

Jag hade bestämt med en av mina lärare att hon skulle ringa mej halv nio idag innan lärarna skulle iväg på sitt lilla äventyr. Tack och lov hade Johanna tid och lust att hämta mej så jag kom hem. Johanna är min lilla älskling och gammeltacka. Sandra är min lilla älskling men nåt fel e det. Vad vet inte jag. Bjälleklang!!=) Malin min Malin är en riktig goding. Jag var lite väl negativ i början men man kan ju ändra sig=) Det var en presentation av mina godingar det. Javisst ja, Alice också, men henne pratar jag om varje dag. Jag kan bara säga att jag är en mycket stolt faster till henne.


Idag ska jag en liten tripp till Ronneby. Sedan ska jag tvätta klockan fem. Men sen är jag redo om nån vill umgås ikväll=)

Ovido - Quiz & Flashcards