Alla inlägg den 23 december 2008

Av Sofia - 23 december 2008 09:46

Ikväll blir det bingokväll hos Sandra. Skulle tro att det bara är vi och pensionärerna som kommer pyssla med detta ikväll. Kan va skönt med en hemmakväll eller snarare bortakväll så här dagen innan julafton. Imorgon blir det fullt ös medvetslös och ännu värre på juldagen, när det vankas party=) julafton kommer firas mot min vilja, inte för att jag är jehovas utan för att det är första året nån dum jävel ska få mej att bryta mina tradioner. Jag vill ju fira julen hemma på Braxenvägen som jag har gjort hela mitt liv. Denna julen ska vi fira med ett gäng bönder från Jämshög. Inte nog med att dom är lite lustiga där ifrån, dom pratar lustigt också. Får anstränga mej så jag inte tar efter deras språk också, räcker gott och väl med att hela umgänget har börjat prata som Sandra=)

Jag hoppas det blir jul i alla fall. Det e ju trots allt första julen med Alice. Så man får väl stå ut.

Ovido - Quiz & Flashcards