Alla inlägg under maj 2009

Av Sofia - 28 maj 2009 18:31

Idag har jag hunnit med mycket. Mamma och jag har satt ihop den förbannade soffan. Det var fan inbrottsäkert att komma fram till soffan. Den var täckt av frigolit och en jävla massa plast.


Sedan körde mamma och jag till stan. Där vi skulle träffa brorsan och Alice. Nu är jag helt slut. Alice tar verkligen på krafterna.


Imorgon ska mamma och jag på spa. Jag uppskattar det inte riktigt. men men jag får väl följa med.

Senare imorgon är jag redo för dej Johanna.

Av Sofia - 27 maj 2009 22:00

Idag har jag varit hemma hos mamma och pappa som vanligt. Mamma och jag rensade ut lite gamla saker från tv-rummet. Detta var tvunget att göras idag eftersom deras nya soffa ska levererars imorgon. Imorgon kommer många svordomar sägas hemma på Braxenvägen när den nya soffan ska byggas ihop. Vi i familjen karlsson är ju inte direkt kända för att ha tålamod.

Av Sofia - 27 maj 2009 10:23

Just nu sitter Sandra på flyget på väg till solen. Fattar inte hur jag ska stå ut en hel vecka utan henne.


Idag ska jag hem till mamma och pappa. Alice och hennes pappa ska komma dit i eftermiddag efter jobb och dagis. Så denna dagen har jag lite att göra i alla fall.

Av Sofia - 26 maj 2009 21:26

Idag har jag gjort nåt som jag har tänkt länge att jag skulle göra. Men det är ju så att jag hatar att lära mej nya saker. Jag har i alla fall skaffat mej en ny mobil. Så nu håller jag på att klura ut hur den fungerar. Jag har ju inte vett att läsa bruksanvisningen. Jag har verkligen slitit på den gamla, men nu när det inte gick att få av knapplåset på den gamla utan jag var tvungen att plocka sönder den först, insåg jag att det var dags. Inte nog med detta jag bröt sönder en bit på den förra veckan. Nu finns det en till ny rosa kärlek i huset.

Av Sofia - 26 maj 2009 20:41

Nu funkar det förbannade bredbandet på min lilla dator. Jag är alltså inte så dum som man kan tro.


Nu har jag sagt hejdå till Sandra. Fy fan var tråkigt att inte träffa henne på ett tag. Men men jag överlever säkert. Detta är nog bara bra för oss.


Imorgon blir det Alice. Hon ropar Sia kompis efter mej, så söt e hon.


Nej minsann nu ska jag inte sitta vid datorn längre. Gunsan tycker jag är tråkig säkert.

Av Sofia - 25 maj 2009 12:40

Idag ska jag passa Alice. Har ju inte träffat henne på nämre två veckor nu. Sedan blir det kaffe med Sandra. Får passa på att umgås med henne in i det sista innan hon försvinner.

Av Sofia - 24 maj 2009 16:58

Kvällen igår blev riktigt rolig. Sandra och jag gjorde lite annorlunda saker. Precis som vi brukar göra när fyllet går in.

Träffade några som jag kände däribland Josse. Var riktigt kul att se henne ute, det hör inte till vanligheterna. Men så är det när man har barn. Hon har i alla fall en riktig goding.

Idag kan man snacka om bakfylla. Jag/vi=) vaknade inte förrän halv tre idag. Alltså måste kvällen varit hård. Jag for upp ur sängen fortare än kvickt. Jag skulle ju hem till mamma och pappa på grillning klockan tre, och farmor skulle hämta mej och Gunsan tjugoi. Utan Sandra hade detta aldrig gått vägen. Jag var hemma i asarum strax efter tre. Det jävligaste av allt är att jag ser likadan ut idag som igår,fast lite skabbigare. Men det viktigaste är trots allt att vi hade roligt.

Av Sofia - 23 maj 2009 17:12

Ikväll blir det världens party kan jag lova. Här ska ingen vara nykter inte. Jag är riktigt sugen på en rejäl fylla. Jag vet att jag sagt det tidigare men ikväll ska jag fan lyckas.


Idag har jag varit hos min lilla vän Jessy och lämnat blommor. Tycker så fruktansvärt synd om henne. Men jag vet att allt kommer ordna sig.

Ovido - Quiz & Flashcards