Alla inlägg under maj 2009

Av Sofia - 20 maj 2009 14:48

Efter mycket träning säger Alice äntligen Sia till mej. Det får helt enkelt bli mitt nya namn.

Av Sofia - 20 maj 2009 13:23

Fan va liten den är, var min första tanke...Datorn är nu hemma och installerad.


Idag är jag mycket upptagen. Ska ut och gå med mamma efter att hon har lämnat pappa på jobbet vid fem. Jag ska även börja tvätt klockan fem och jag ska hjälpa farmor att hänga upp nya gardiner. Vet verkligen inte om jag tänkte när jag bestämde allt detta. Men kvällen är ju lång.


Har börjat fundera lite över studenten... Min lille kusin och även granne John ska ta studenten snart. Det är fan inte klokt. Måste hitta på något jävelskap till han.


Av Sofia - 18 maj 2009 13:52

Nu har jag hittat det jag letat efter. Har just beställt en rosa bärbar dator. Så nu mina vänner behöver jag inte sitta hemma hos mamma och pappa längre om dagarna. Sofia kan helt enkelt ta tag i sitt liv och börja plugga till hösten igen.



Av Sofia - 17 maj 2009 16:03

Idag är jag verkligen på jakt. har varit på jakt i flera timmar redan, men jag vet i fan om jag har hittat det jag letar efter.


Sitter hemma hos mamma och pappa glor. Funderar stark på om jag ska bege mej till stan snart. Här får man fan lappsjukan. Inte för att dom bor i skogen men dom bor betydligt nämre skogen än mej.

Jag förstår mej verkligen inte på skogsmullar. Så någon skogsmulle letar jag verkligen inte efter.

Av Sofia - 16 maj 2009 15:30

Johanna frågade mej häromdagen om jag är avliden och begraven. Ja det känns nästa som jag just har blivit uppgrävd igen.

Av Sofia - 10 maj 2009 14:43

Igår var det som sagt en liten förfest för mej, Sandra och Johanna. Men helt plötsligt hade vi en liten P-O med oss också .Det gjorde verkligen inget. Jag gillar ju att driva med han.


Sedan blev det utgång på Harrys för Sandra och Johanna, men dock inte för mej. Jag hade andra planer.


Idag är jag lagom sliten, precis vad man förtjänar efter en hård men rolig kväll.

Av Sofia - 9 maj 2009 14:04

Jovisst är det så att jag är singel. Det är en kort historia som jag kommer berätta vid nåt tillfälle!


Ikväll blir det lite tjejfest hemma hos Sandra. Tänkte återuppliva gamla minnen med Sandra och Johanna. Sedan blir det utgång. Jag är fan riktigt sugen på att gå ut nu. Undra va det beror på??=)

Så ikväll blir det trevligt sällskap, mycket snack och många skratt vill jag lova. Detta kommer bli en riktigt blöt kväll. Både med sprit och regn.

Av Sofia - 7 maj 2009 14:14

Idag har vi varit med Nala hos veterinären. Han blev helt förvånad när han såg att hon hade gått ner nästan tre kilo i vikt sen i somras. Detta är mycket bra och kan förlänga hennes liv med tre år. Detta lät väldigt bra i våra öron.


Nu är vi hemma igen. Tänkte se vad Sandra har för sig. Vi har en del att prata om=)

Ovido - Quiz & Flashcards