Alla inlägg under maj 2009

Av Sofia - 6 maj 2009 13:56

Nu bär det snart av mot Asarum. Ska hem till brorsan och Alice och leka. Har ju inte träffat lilltjejen på två veckor, så fatta va jag längtar.

SSS

Av Sofia - 6 maj 2009 12:37

Sofia, synskadad, singel. Det är jag det.



Av Sofia - 2 maj 2009 15:29

Valborg firades med fest för Sandra och kungen. Hon hade som sagt hyrt lokal.

Jag som hade hoppats på en rejäl fylla pallade inte, utan höll mej städad och fin som vanligt. Fy va tradigt egentligen, men gud va bra jag mådde igår jämfört med andra=)


Idag har är jag i asarum som vanligt. Sitter ute och funderar över mitt liv. Är det så här jag vill leva?? Svaret är inte lätt. Jag har ju allt man egntligen kan önska sig men ändå långt där inne är jag inte nöjd. Vad det är jag inte är nöjd med kan jag inte sätta fingret på men nåt känns fel. Fan va djup jag blev helt plötsligt. Men ibland måste man få tänka oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards