Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Sofia - 6 juli 2009 09:42

Kalaset igår var lagom trevligt, men mycket gott. Fruktsallad och en jäkla massa glass har väl ingen dött av?:) Det är bantning som gäller för dom vuxna hemma på Karlshamnsvägen. Så detta passade dom perfekt, och oss andra också för den delen:)

Alice var verkligen i centrum, vilket hon gillade. Men igår var det inte bara hon som drog uppmärksamheten till sig, utan även kusinen Jill på två månader. Vilken söt liten unge alltså, nästan lika söt som fasters flicka:)


Idag har jag inte så mycket planerat, så det blir väl att jag åker hem till mamma och pappa en runda. Sedan blir det väl Sandra med tanke på att jag inte har träffat henne sen i torsdags. Altså har jag överlevt tre dagar utan min Jollan. Men som tur väl är finns det telefoner:)



Ovido - Quiz & Flashcards