Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Sofia - 12 juli 2009 13:55

Gud vilken kväll igår. Hade inga direkta förhoppningar på att kvällen skulle bli lyckad. Det såg mörkt ut ett tag, men sen vände det:) Det var den bästa partykvällen på länge. Förfest/födelsedagsfest hos Danne sedan utgång på compa, där det fanns en och annan idiot, men också dom som jag gillar skarpt.

Kvällen eller snarare natten avslutades med att Sandra gick hem och jag gick på efterfest. Inte vilken efterfest som helst utan en jäkla brakfest. Aldrig druckit så mycket rödvin i hela mitt liv. Var spyfärdig ett tag. Men det gick över när jag blundade och tänkte på nåt annat.

Landade i bingen vid fem imorse. Trots att jag bara har sovit fyra timmar i natt så är jag riktigt pigg nu. Men jag lär väl känna av det ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards